Skip to content

Als logistiek administratief medewerker bij Progé ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en nauwkeurig verwerken van de inkomende en uitgaande goederenstroom. Je zorgt ervoor dat alle ontvangsten en zendingen administratief worden afgehandeld, zodat het logistieke proces soepel verloopt. Je bent de schakel tussen de logistiek medewerkers en de logistiek teamleider, hoe leuk!

Logistiek administratief medewerker

Over Progé:

Progé is sinds 1997 innovatief op het gebied van productie en toelevering van kant-en-klaar producten voor de bouw. Je kunt hierbij denken aan dagkantaftimmering, vensterbanken, stelkozijnen, leidingkokers, terrasplanken en gevelbekleding. In eigen productie voorzien wij deze producten van een finishfolie, waardoor er op de bouw niet meer getimmerd of geschilderd hoeft te worden en onze klanten veel dure uren van o.a. de schilder wordt bespaard. Dit maken wij met een team van ruim 100 betrokken medewerkers op vier locaties.

Wat bieden wij?

Een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week met ruimte voor eigen inbreng. We zijn volop bezig met professionalisering en kunnen niet wachten om jouw kennis en kunde hierin mee te nemen. Daarnaast zijn wij een gezond, informeel bedrijf met korte communicatielijnen en ligt de focus ook op jouw persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast vieren wij graag onze successen, zoals traditiegetrouw bij onze jaarlijkse borrels, het kerstdiner en Progé Inside. Binnen ons bedrijf hanteren wij het cao Timmerindustrie. Dit betekent goede arbeidsvoorwaarden en een passend salaris in functiegroep D of E. Je gaat samenwerken met een ervaren collega. Diegene was de allereerste medewerker in loondienst en kent Progé inmiddels ruim 21 jaar.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau en bij voorkeur een diploma in de richting van bedrijfsadministratie of logistiek.
  • Je houdt je hoofd koel in een hectische omgeving en weet hoe de logistieke processen lopen.
  • Je bent communicatief sterk en weet hoe je op verschillende niveaus je boodschap over kunt brengen.
  • Je bent in staat om effectief taken, processen en middelen te plannen, coördineren en beheren. Je kunt structuur aanbrengen, prioriteiten stellen en ervoor zorgen dat doelen worden behaald.

Wat ga je doen?

  • Verwerken van ontvangst- en verzenddocumenten.
  • Registreren van inkomende en uitkomende goederen.
  • Voorraadbeheer: beheren en controleren van de voorraad en dit verwerken in ons voorraadbeheersysteem.
  • Communiceren met leveranciers en interne afdelingen om eventuele afwijkingen of problemen met de levering op te lossen.
  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles om te verifiëren of de ontvangen goederen overeenkomen met de bestelling en voldoen aan de gestelde eisen.
  • Opstellen van rapportages over goederenstromen.

Wekt deze vacature jouw interesse?

Dan drinken we een kop koffie samen! Je mag jouw CV en motivatie opsturen naar Isabel Geurkink (HR-manager): solliciteer@proge.nl.

Back To Top