Skip to content

Als Marketing Manager bij Progé ben jij aan zet. Je krijgt de kans om jouw visie door te voeren onder directe leiding van de Commercieel Directeur. Je denkt mee over de propositie van Progé en onderzoekt kansen binnen de bouwsector. Daarnaast ben je hands-on en weet jij als geen ander hoe je campagnes opzet, communicatiemiddelen ontwikkelt en events organiseert.

Marketing Manager

Over Progé:

Progé is sinds 1997 innovatief op het gebied van productie en toelevering van kant-en-klaar producten voor de bouw. Je kunt hierbij denken aan dagkantaftimmering, vensterbanken, stelkozijnen, leidingkokers, terrasplanken en gevelbekleding. In eigen productie voorzien wij deze producten van een finishfolie, waardoor er op de bouw niet meer getimmerd of geschilderd hoeft te worden en onze klanten veel dure uren van o.a. de schilder wordt bespaard. Dit maken wij met een team van ruim 100 betrokken medewerkers op vier locaties.

Wat bieden wij?

Wij bieden een fulltime baan, 32 tot 40 uur, in een gezond bedrijf met veel ruimte voor creativiteit en ondernemerschap. Je krijgt de vrijheid om marketing binnen Progé op de kaart te zetten. We denken out of the box en zoeken elkaar graag op voor creatieve sparsessies. Daarnaast is er een informele werksfeer met korte lijnen en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Wij hanteren de CAO Timmerindustrie met goede arbeidsvoorwaarden en een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring.

Wie ben jij?

Wij zoeken een betrokken collega met minimaal hbo-werk- en -denkniveau en een hands-on mentaliteit. Je krijgt energie van een divers takenpakket, waarin je zowel strategisch meedenkt als meedraait in de dagelijkse operatie. Jij weet jouw visie te vertalen naar de praktijk. Met jouw ervaring, weet jij hoe je Progé op de kaart gaat zetten door middel van online campagnes, langdurige samenwerkingen, inzet van communicatiemiddelen, data-analyses en projectmanagement.

Wat ga je doen?

  • Je stelt marktposities vast, brengt doelgroepen in kaart en ontwikkelt marketingplannen met specifieke doelen voor verschillende kanalen en segmenten.
  • Je stuurt marketingcampagnes aan van A tot Z. Hierbij breng je verschillende multichannelcampagnes tot uitvoer, die je afstemt op de levenscyclus van prospects en klanten.
  • Je geeft leiding aan alle advertenties en openbare communicatie, waaronder drukwerk, interne nieuwsbrieven en digitale media.
  • Je zet data in om inzichten te vergaren. Hierbij kun je denken aan klantinzichten, doelgroepinformatie, marktanalyses en ontwikkelingen binnen de bouwsector.
  • Je informeert directie en leidinggevenden over in te zetten marketingtools. Daarnaast denk je na over draagvlak binnen de organisatie en wil je van onze medewerkers “ambassadeurs” maken.
  • Je organiseert evenementen (open dagen, beurzen en klantdagen) om de positie van Progé te versterken.

Wekt deze vacature jouw interesse?

Dan drinken we een kop koffie samen! Je mag jouw CV en motivatie opsturen naar Isabel Geurkink (HR Adviseur): solliciteer@proge.nl.

Back To Top