Als Medewerker Orderadministratie bij Progé ben jij de schakel tussen verkoop en productie. Met een team van enthousiaste collega’s, adviseer je klanten over onze producten en verwerk je binnengekomen orders. Je krijgt energie van snel schakelen en kunt prioriteiten stellen in hectische situaties.
Medewerker Orderadministratie
Over Progé
Progé is sinds 1997 innovatief op het gebied van productie en toelevering van kant-en-klaar producten voor de bouw. Je kunt hierbij denken aan dagkantaftimmering, vensterbanken, stelkozijnen, leidingkokers, terrasplanken en gevelbekleding. In eigen productie voorzien wij deze producten van een finishfolie, waardoor er op de bouw niet meer getimmerd of geschilderd hoeft te worden en onze klanten veel dure uren van o.a. de schilder wordt bespaard. Dit maken wij met een team van ruim 100 betrokken medewerkers op vier locaties.
Wat bieden wij?
Wij bieden een uitdagende functie met veel diversiteit en klantcontact. Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen als adviseur naar onze klanten en wordt ondersteund door ervaren collega’s. Daarnaast staan wij open voor nieuwe, frisse ideeën en zijn er volop doorgroeimogelijkheden. Wij hanteren de CAO Timmerindustrie met goede arbeidsvoorwaarden en een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring.
Wie ben jij?
- Je hebt minimaal MBO-4 werk- en denkniveau
- Je bent communicatief sterk en kunt klanten adviseren en enthousiasmeren
- Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden
- Je werkt graag in een team van betrokken, enthousiaste collega’s
- Je denkt graag mee over hoe we onze commerciële doelen kunnen behalen
- Je bent beschikbaar voor een 32 tot 40-urige werkweek.
Wat ga je doen?
Na een bakje koffie, beginnen we om 07:45 uur met onze werkzaamheden. Goedemorgen! Als eerste gaat jouw oog over de binnengekomen e-mails. Een snelle scan geeft aan dat jouw dag goed gevuld gaat zijn. De eerste klant belt met een bestelling, of dat morgen nog geleverd kan worden? Jij overlegt en kijkt wat er mogelijk is. Samen met je collega’s spreek je af wie wat vandaag oppakt en daarna ga je lekker aan de slag. Je verwerkt orders in het systeem, overlegt met collega’s om de planning af te stemmen, schakelt met de inkoopafdeling en raadpleegt regelmatig de voorraden.
Wekt deze vacature jouw interesse?
Dan drinken we een kop koffie samen! Je mag jouw CV en motivatie opsturen naar Isabel Geurkink (HR Adviseur): solliciteer@proge.nl.